Tanie bilety lotnicze Poznań

Regionalne linie Jetair coraz lepiej radzą sobie na polskim niebie. Po nieudanej próbie zburzenia monopolu na krajowe połączenia przez linie Directfly, obecnie z wielkim LOTem mierzy się niewielka linia Jetair. Dotychczas operowała na trasach:

Bydgoszcz (BZG) – Berlin Tempelhof (THF)

Bydgoszcz (BZG) – Kopenhaga (CPH)

Bydgoszcz (BZG) – Kraków (KRK)

Bydgoszcz (BZG) – Łódź (LCJ)

Bydgoszcz (BZG) – Poznań (POZ)

Bydgoszcz (BZG) – Warszawa (WAW)

Bydgoszcz (BZG) – Wiedeń (VIE)

Kraków (KRK) – Berlin Tegel (TXL)

Kraków (KRK) – Poznań (POZ)

Łódź (LCJ) – Berlin Tegel (TXL)

Łódź (LCJ) – Kopenhaga (CPH)

Łódź (LCJ) – Wiedeń (VIE)

Łódź (LCJ) – Wiedeń (VIE)

Poznań (POZ) – Berlin Tegel (TXL)

Warszawa (WAW) – Zielona Góra (IEG)

Jak się okazuje tanie bilety lotnicze sprzedają się świetnie na trasie do Kopenhagi, tak, że 2.09 linie wprowadzają dodatkowe rejsy na trasie Łódź – Bydgoszcz – Kopenhaga. Trasa do Kopenhagi cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego zamiast 3 połączeń tygodniowo Łódź będzie mała ich 5 (codziennie od poniedziałku do piątku). Co więcej linie lotnicze Jetair zwiększają liczbę lotów z Bydgoszczy do stolicy Niemiec, dokąd samoloty kursować będą trzy razy w tygodniu.
Teraz do Berlina można polecieć z Bydgoszczy we wtorki i czwartki. Nowym połączeniem jest lot z Poznania do Berlina. Szefowie linii doszli do wniosku, że można przedłużyć rejs Kraków – Poznańo dodatkowy lot do Berlina. To świetna informacja dla ludzi pragnący załatwić biznesowe sprawy w stolicy Niemiec. Istnieje możliwość powrotu w ten sam dzień w godzinach popołudniowych. Co ciekawe bilety lotnicze na trasie Poznań – Berlin – Poznań będą kosztowały w granicach 500 pln. Tak więc najtańsze bilety lotnicze z Poznania dostępne będą również do Niemiec.
Wiele wskazuje na to, że konkurencja z LOTem na trasach krajowych może być możliwa. O ile tylko właściciele małego przewoźnika będą mieć sporo samozaparcia by dążyć do utrzymania stałych oraz korzystnych połączeń, jednocześnie oferować tanie bilety lotnicze, minimalnie tylko droższe od połączeń kolejowych. Dopóki PKP nie zmodernizuje swojej trakcji tak by pociągi pokonywały trasy sporo krócej oraz dopóki Polsce nie przybędzie tysięcy kilometrów autostrad, dopóty połączenie lotnicze chociażby na trasie Kraków – Gdańsk ma szanse przetrwania. Oczywiście rejs musi być bezpośredni, bez międzylądowania w Warszawie, jak to ma miejsce w przypadku LOTu.

Tanie bilety lotnicze na połączenia krajowe muszą być oczywiście w szerokim stopniu reklamowane, nie tylko w internecie. Tam gdzie klient docelowy tam też musi być regionalna linia lotnicza Jetair.

[Total: 0    Average: 0/5]