Promocje

Każdy handel w dzisiejszych warunkach nie ma szans dobrze się rozwijać bez promocji. Tak jak kiedyś miało zastosowanie powiedzenie “reklama dźwignią handlu”, tak teraz do tego należy dołożyć promocje. Stałe i niezmienne ceny przedmiotów, które nie są codziennego użytku nie zachęcają do zakupów. Obecnie tylko przeceny potrafią spowodować, że klient skusi się na zakup jakiegoś produktu.Szczególnie ciężko sprzedaje się towary drogie oraz zastępowane przez producentów nowymi modelami. Przykładowo prawdziwą bitwę na promocje można było zaobserwować na rynku RTV. Przez ostatnie dwa lata ceny na telewizory LCD tak zjechały w dół, że obecnie praktycznie za bezcen można kupić dobry 32′ odbiornik. W dalszym ciągu poszczególne sieci handlowe stosują promocje na wybrane modele. Bardzo podobna sytuacja panuje na rynku motoryzacyjnym. Z jednej strony głównym hamulcem sprzedaży jest panujący kryzys, a z drugiej coraz większa presja zakupu najnowszego modelu samochodu. Do tej pory szczególne promocje dealerzy robili na koniec roku wyprzedając w ten sposób po niższych cenach samochody ze starego rocznika. Obecnie już w połowie roku widać początki promocji – obniżki cenowe , ułatwienia kredytowe i dodatkowe extrasy gratis. Wszystko to obrazuje jak dużą rolę w naszym życiu odgrywają promocje dzięki którym można oszczędzać pieniądze.

[Total: 0    Average: 0/5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *