Budowa wizerunku firmy

Mało, która firma bez skutecznej budowy marki i kształtowania wizerunku osiąga i utrzymuje sukcesu na rynku. Aczkolwiek intensywna działania “piarowe” wiążą się z wysokimi nakładami. Do tańszych form oddziaływania na otoczenie zalicza się reklama w sieci.

Public Relations w necie jest coraz modniejszą i częściej używaną formą kreowania wizerunku dla współczesnych firm. O ile stare metody reklamowe odeszły troszkę na dalszy plan, ze względu na fakt iż ludzie już się do nich zrazili, o tyle o wiele mocniej staje się popularna niekonwencjonalna promocja, która w ogóle promocji nie przypomina.

ręce w żółwika

Na przykład programy partnerskie, czy artykuły reklamowe, czy to darmowe, czy też sponsorowane, (lub też typowy sponsoring serwisów). Na pewno można natrafić jeszcze na uciążliwe reklamy pop-up, które mocniej wkurzają widzów i nastawiają negatywnie do firmy niż budują ich pozytywny obraz w otoczeniu, jednak coraz częściej ustępują pola nowym, skuteczniejszym formą promocji. PR internetowy to mocno skomplikowany czynnik bardziej niż standardowa reklama. Kampania musi być dobrze zaplanowana. Tak więc należy mocno się zastanowić nim wystartują jakiekolwiek działania, aby kampania okazała się skuteczna i przyniosła zamierzone efekty.

Dużo na temat budowania wizerunku firmy można znaleźć w portalu https://www.investor.wroclaw.pl – Wrocławski portal biznesowy.

[Total: 1    Average: 5/5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *